Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

THE END OF AN AFFAIR

Γνωριμία,
φλερτ,
έξοδος για καφέ,
πρώτο φιλί,
έξοδος για ποτό,
xxx,
σχέση,
βαμβάκια ντεμακιγιαζ στο μπάνιο μου (wtf?),
"- απο ποιά μεριά του κρεβατιου κοιμάσαι?",
γνωριμία (μου) με τους φίλους της,
γνωριμία (της) με τους φιλους μου,
λήξη ενθουσιασμού,
τέλος...

Τελικά, όσο μεγαλώνεις κάποια πράγματα γίνονται σε άλλες ταχύτητες.
Εκεί που στα 15 ήθελες έναν μήνα για να τολμήσεις το πρώτο φιλί, τώρα σε έναν μήνα φτάνεις να συζείς (σχεδόν).
Ευτυχώς που μπορείς και βλέπεις το ίδιο γρήγορα, αν η σχέση έχει περιθώρια να πάει παραπέρα και προλαβαίνεις να το τελειώσεις πριν πληγωθεί κάποιος.

ΥΓ. I think I'm back και έχω και πολλά posts για διάβασμα!

6 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

Τόσο γρήγορα γίνονται οι σχέσεις τη σήμερον ημέρα; Α εγώ τελικά είμαι παραδοσιακή. Για ένα σεξ ξεκιναω και καταληγω σε σχεση δυο χρόνων.

musicbug είπε...

Kalispera kai kali vdomada!
Alles fores einai kalo ayto pou perigrafeis alles fores oxi. Apo ti mia einai kalo an kati "den pigenei" na teleionei, apo tin alli den einai poly grigoro na katadikaseis mia sxesi apo tous prwtous mines?

mahler76 είπε...

κουράγιο σύντροφεεεε

F4FUN είπε...

@flonsavardu & @musicbug
νομίζω είναι θέμα εμπειρίας & "εκπαίδευσης".
Στα 30, έχεις κάνει κάποιες σχέσεις, έχεις κάποια βασικά ζητούμενα και βλέπεις αν η σχέση σου μπορεί να σε καλύψει περαιτέρω.
Εγώ τουλάχιστον, δεν θέλω πλέον σχέση "βγαίνουμε για καφέ-βγαίνουμε για ποτό-βγαίνουμε για βόλτα κτλ". Θέλω να κάνω settle down!!!

@mahler
ντακς, δεν υποφέρω κιόλας!
Σχεδόν κοινή απόφαση ήταν , μεταξύ .... εμού και της ιδίας (είμαι γελοίος το ξέρω, αλλά δεν μπόρεσα να αντισταθώ σε μια Julia reference).

another george blog είπε...

Δεν ξέρεις πόσο συμφωνώ μαζί σου όσον αφορά την τελευταία παράγραφο.

Υπομονή, ε.

F4FUN είπε...

@another george
Προσπαθώ να συμπεριφέρομαι έντιμα. Όταν βλέπω πως κάτι "δεν πάει", δεν κλείνω τα μάτια.
Πάντως είμαι ok! :)