Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009

Papa... what???

Έρχεται sms στο 2ο ,επαγγελματικό (my ass) κινητό που ξαπόσταινε στα βάθη της επίσης επαγγελματικής (for real, 110 γιούρο σε 8 δόσεις, τον Δεκέμβρη με το καλό ξεχρεώνουμε) τσάντας. Βγάζω την giga size θήκη γυαλιών, που είναι τόσο πρακτική όσο και ένας γυάλινος καναπές, τα χαρτομάντηλα, ένα σημειωματάριο (κενό εδώ και μήνες, αλλά μπορεί να χρειαστεί), μισό πακέτο strepsils (κυριολεκτώ : το χαρτονάκι είναι κομμένο στη μέση) και διάφορα άλλα χρήσιμα που κουβαλάω καθημερινά, και αρπάζω το κινητό.

Πριν το ανοίξω, αρχίζω το παιχνίδι της μαντεψιάς: ποιος να είναι, τι θέλει κτλ (Ναι, το ξέρω τόση ώρα που κάνω τις σκέψεις θα είχα διαβάσει ήδη το sms ίσως και να είχα απαντήσει κιόλας). Μιας και οι φίλοι μου, μου τηλεφωνούν στο άλλο νούμερο, οι επιλογές είναι ελάχιστες: ή το ENTOS είναι, για να με ενημερώσει για άλλη μια σούπερ ντούπερ προσφορά ή καμιά τράπεζα για να μου υπενθυμίσει πως κάτι δεν πλήρωσα (την δόση της τσάντας, του μίξερ, του microwave, του φανελακίου (sic) που φοράω αυτή την στιγμή κτλ κτλ για να μην απαριθμήσω όλα όσα βλέπω γύρω μου).

Ανοίγω το κινητό (click -είναι με πορτάκι) και βλέπω αποστολέα : PAPATEMELIS. Αργεί να έρθει ο συνειρμός και αναρωτιέμαι ποιον έχω αποθηκεύσει έτσι στο κινητό μου. Τον παπά στο χωριό τον λένε Παναγιώτη, άσε που αν τον είχα αποθηκευμένο θα έβαζα καμιά παύλα ανάμεσα στο παπα και το όνομα. Διαβάζω: σε όλη την Ελλάδα ψηφίζουμε δημοκρατική αναγέννηση – Παπαθεμελή (εγώ νόμιζα ότι ψηφίζουμε Amstel και Μαλαματίνα) κόντρα στη διαφθορά και δεν είμαστε όλοι ίδιοι! (το θαυμαστικό είναι του sms, ΔΕΝ είναι δική μου προσθήκη) στείλε αυτό το μήνυμα σε φίλους σου.

For fuck’s sake!!!!
Το μόνο που με προβληματίζει είναι μήπως το particular sms, είναι σαν αυτά τα μηνύματα που πρέπει να τα στείλεις σε 88 γνωστούς σου, για να μην σε βρουν οι πληγές του Φαραού ή ξυπνήσεις το πρωί και είσαι σαν την Lady Gaga.
Πολύ με άγχωσε…..αλλά μετά άκουσα το υπόλοιπο της κάρτας (8 centσ), οπότε αν αργήσω να δώσω σημεία ζωής….. αχ άτιμε Παπαθεμελή!!!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ελα χριστε και παναγια...
θα κανω γιγαντες σημερα..
ασχετο αλλα τι να πω η θεια πια με αυτους τους εκλογικαντιδες...

F4FUN είπε...

ε όχι και άσχετο!!!
ο συνειρμός είναι προφανής:
Παπαθεμελής ----> γίγαντες