Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ? ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ.


«Δεν μπορείς να κάνεις κάτι να το αποφύγεις?»

«Πω πω και πως την σκαπουλάρεις?»

«Μην πας, μαλάκας είσαι?»

Η πλειοψηφία των απαντήσεων από όλους, όταν τους έλεγα πως μου ήρθε χαρτί για εφορευτική επιτροπή, ήταν σ’ αυτό το πνεύμα.

Περίεργη ράτσα ο Έλληνας:

- Θέλει να μην έχει μποτιλιάρισμα στον δρόμο, να χρησιμοποιούν οι άλλοι τα μέσα μαζικής μεταφοράς , αλλά ο ίδιος να πάει παντού με το ΙΧ, να παρκάρει ΟΠΟΥ θέλει και να μη τυχόν και του κορνάρει κάποιος όταν έχει σταματήσει την κυκλοφορία («αφού έχω αλαρμ»)

- Θέλει όταν χιονίζει, να πάει αν είναι δυνατόν, ακόμα και ο ίδιος ο Δήμαρχος να καθαρίσει τα σκαλοπάτια του σπιτιού του από το χιόνι και ο ίδιος να κοιτάει από το παράθυρο και να κάνει παρατηρήσεις (ίσως και να παίρνει τηλέφωνο στον Αυτιά για να παραπονεθεί)

- Θέλει να υπάρχει αξιοκρατία στις προσλήψεις, αλλά ξημεροβραδιάζεται στα πολιτικά γραφεία για ρουσφέτια.

Τα παραδείγματα είναι ατελείωτα και καθόλου κολακευτικά. Δεν συνειδητοποιούμε πως για ΟΛΑ υπάρχει ατομική ευθύνη και υποχρέωση.

Συμφωνώ 1000% πως είναι πολύ άδικο να είσαι όλη μέρα μέσα σε μια αίθουσα και να προσφέρεις αναγκαστικά τις υπηρεσίες σου χωρίς καμία αμοιβή, ενώ ταυτόχρονα ο δικαστικός αντιπρόσωπος παίρνει 1.100 με 1.500 €. Επιπλέον, για τα άτομα που είναι μέλη εφορευτικής επιτροπής δεν υπάρχει μέριμνα ούτε για φαγητό και νερό.

Τι καταφέρνεις όμως όταν δεν παρουσιάζεσαι για να αναλάβεις το πόστο σου? Κάποιος άλλος επιβαρύνεται, αντί για εσένα. Αν παρουσιαζόταν και τα τέσσερα άτομα που προβλέπεται, άνετα γίνεται μια μοιρασιά στις βάρδιες με αποτέλεσμα η παραμονή στο τμήμα να είναι συντομότερη και λιγότερο επώδυνη.

Έχω πάει στρατό και φύλαγα σκοπιά έξω από αποθήκες με άδεια βαρέλια (ευτυχώς ο εχθρός είχε κάνει μάλλον το κουμάντο του και δεν χρειάστηκε να γίνει επιχείρηση κλοπής των δικών μας), έφευγα από την δουλειά γραφείου που μου είχαν αναθέσει και μάζευα φύλλα με τα χέρια 2 και 3 φορές την ημέρα, για να μην χαλάνε την αισθητική του κου Διοικητή , και όλα αυτά για μήνες. Θεωρώ την συμμετοχή μου στην εφορευτική επιτροπή ασύγκριτα σημαντικότερη, μιας και γίνεται για να διασφαλιστεί η νομιμότητα της διαδικασίας και ουσιαστικά είμαι στην υπηρεσία της Δημοκρατίας.

Στην τελική, ντρέπομαι το ότι ενώ είμαι σε θέση (σωματικά και πνευματικά) να προσφέρω τις υπηρεσίες μου και να κάνω αυτή τη θυσία της μίας μέρας, να προσπαθήσω να το αποφύγω και να «χώσω» κάποιον άλλο.



5 σχόλια:

musicbug είπε...

Kalimera kai kali ypoloipi vdomada!
Symfwnw se osa les, distixws o mesos ellinas einai gkriniaris, atomistis kai poniros mexri aidias! Mporei na min piga na psifisw logw tou oti tous sixenomai olous kai de me empneei kanenas, omws an mou erxotan xarti gia tin eforeytiki epitropi, sto fovo min xwthei kapoios allos, tha pigena akoma kai me varia kardia. Altrouismos my friend:-)

F4FUN είπε...

"gkriniaris, atomistis kai poniros mexri aidias"
δυστυχώς, είναι.

another george blog είπε...

Εγώ πήγα να ψηφίσω! Σιγά που θα τους την χάριζα.

Hide In My Suitcase είπε...

Το να μη συμμετέχεις στις εκλογές επίσης ανήκει σε αυτήν την κατηγορία που αναφέρεις, γιατί μετά όλοι θα βγουν να κράξουν τους έχοντες εξουσία, ανεξάρτητα με τον αν (τους) ψήφισαν ή όχι.
Και νόμιζα ότι μόνο εγώ είχα υποχρεωθεί να μαζεύω πεσμένα φύλλα από δάσος στη θητεία μου... Ήσουν και εσύ στο Πρωτοκκλήσι Έβρου ή απλά αυτό είναι πατέντα του ΕΣ ανεξαρτήτος στρατοπέδου;

F4FUN είπε...

@giannis ppm
ακριβώς όπως το λες, ίδια κατηγορία.

όχι, δεν ήμουν στο Πρωτοκκλήσι, ήμουν πιο ακόόόόμα πιο βόρεια, αλλά τελικά μάλλον είναι "their thing".
Δεν νοείται μέρα χωρίς μάζεμα φύλλων και Σάββατο χωρίς πετρελαίωμα κρεβατιών!!!