Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

Ο "ΕΦΙΑΛΤΗΣ" ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Στην αγγλική εκδοχή, έχουμε τον Gordon Ramsay: τόσο αντιτηλεοπτική φάτσα και συμπεριφορά ,σύμφωνα με τον μέσο όρο των ανθρώπων της τηλεόρασης, που γίνεται απόλυτα τηλεοπτικός. Αθυρόστομος και με άποψη, μπαίνει σε έναν χώρο και τον αναλύει,επεξεργάζεται και προτείνει.

Στην ελληνική εκδοχή, έχουμε τον Έκτορα Μποτρίνι: ARE YOU FUCKING KIDDING ME???
Δεν ξέρω πόσο καλός chef είναι (δεν το αμφισβητώ) αλλά είναι τόσο χλιαρός και βαρετός, που κάνει την Εύη Βατίδου να μοιάζει με ώριμη επαγγελματία. Ακόμα και τα "γαμώ την πουτάνα μου" που ξεστομίζει, είναι λες και περιμένει την έγκριση απο κάποιον πίσω απο την κάμερα για να τα πει.

Για το επίπεδο της παραγωγής, ας μην το συζητήσουμε καν. Όχι, μετάνιωσα, να το σύζητήσουμε λίγο. Όταν αγοράζεις ένα ξένο concept, ξέρεις και πόσα χρήματα θα χρειαστούν για κάθε επεισόδιο. Αν θες να το βγάλεις με το 1/10 του budget, το αποτέλεσμα θα είναι μάπα και το ξέρεις. Οπότε γιατί αγόρασες τα δικαιώματα και προβάλεις μια φτηνή εκδοχή μιας έτοιμης εκπομπής, την οποία φρόντισες να "κάψεις" προβάλοντας την καθημερινά το καλοκαίρι? Fuck me, I have no idea.

Είδα την εκπομπή χθες το βράδυ. Όταν είχα ακούσει για πρώτη φορά τον Αρτέμη απο τους terror 'x' crew να ριμάρει, είχα εντυπωσιαστεί απο την ταχύτητα του. Αναρωτιόμουν πως γίνεται ένας άνθρωπος να μιλάει τόσο γρήγορα χωρίς να μπερδεύεται. Όχι δεν έχω αλλάξει θέμα, είμαστε ακόμα στην εκπομπή. Η γυναίκα του ταβερνιάρη μιλούσε ΤΟΣΟ πολύ και ΤΟΣΟ γρήγορα που χαλαρά αντικαθιστούσε τον Αρτέμη στα ρεπό του. Ηθελα να σπάσω την τηλεόραση (κρατήθηκα, ας την ξεχρεώσω πρώτα και βλεπουμε) ή να πάρω το αυτοκίνητο και να παώ στην ταβέρνα και να την κρεμάσω στις καινούργιες κούνιες που τους έφερε ο Έκτορας (τέλεια ιδέα, θα έρθει λαός απο τα πέρατα του κόσμου για να δει αυτές τις κούνιες).

Ααααα, και κάτι άλλο: υποτίθεται πως ο chef είναι κοντά τους 4-5 μέρες. Ενώ ο ψήστης-μορφή έχει κάνει τουλάχιστον 3 διαφορετικές εμφανίσεις(!), η εν λόγω ταβερνιάρισα σε ΟΛΑ τα πλάνα φοράει τα ίδια μαύρα ρούχα (με σέξυ κόψιμο, που αφήνει ακάλυπτους τους ώμους).
Άντε τράβα πλύσου και άλλαξε κανά βρακί, που θες να βγείς και στο γυαλί.

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μαλάκα ΤΟΝ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ!
θελω να τον πιασω απο το λαιμο και να του κοπανησω το μετωπο στις μαρμαρινες γωνιες απο τα σκαλια της Πλατειας Συνταγματος!
Θελω να του σπάσω τα μουτρα!
Θελω να τον κάψω ζωντανο και με τα καρβουνα του να κανω BBQ

F4FUN είπε...

σε παρακαλώ μην εκφράζεσαι έτσι....με έκανες να πεινάσω!!!
μυρίζει τσίκνα?

Ανώνυμος είπε...

απαπα θα μας μολυνει την ατμοσφαιρα!

another george blog είπε...

Επειδή δεν βλέπω τηλεόραση παρά ελάχιστα, έχω γλυτώσει από το συναίσθημα του να θέλω να χτυπήσω κάποιον!

Εκτός όταν τυγχάνει να βλέπω για λίγο Αυτιά το πρωί, πριν φύγω για δουλειά. Τώρα θα μου πεις, άλλα κανάλια δεν έχει; έλα μου ντε.

Α, μπα? είπε...

μου έχουν πει διάφοροι ότι τους αρέσει αυτός, και δεν τον έχω δει ποτέ, τώρα είμαι ακόμα πιο περίεργη

DRAMA QUEEN είπε...

Χαχαχαχα! Απολαυστικότατο! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Λοιπόν σου έχω πιπεράτη λεπτομέρεια. Αυτός κάποτε δούλευε σεφ στην Κέρκυρα. Ένα από τα κολασμένα καλοκαίρια της φοιτητικής μου ζωής ήμουνα και εγώ εκεί. Λοιπόν ο τύπος είχε επίτηδες ανοιχτή κουζίνα, ώναζε ακάλυπτα στα Ιταλικά (φυσικά κανένας υπάλληλος δεν τον καταλάβαινε) τόσο που το εστιατόριο είχε γίνει μαστ γιατί έδινε σόου (από τότε) και πηγαίνανε για αυτόν και γιατί πίστευαν ότι έτρωγαν "βαπτισμένο με ιταλικά" ιταλικό φαγητό. Από τότε τον έβρισκα πολύ κακό για το τίποτα. Δηλαδή στο κρεββάτι τι κάνει, αν για μια μακαρονάδα κάνει έτσι;

F4FUN είπε...

@aunt donna
θα βρούμε άλλο τρόπο!

@george
είναι εντελώς παράλογο και μαζοχιστικό να ξέρεις οτι κάτι σε νευριάζει και να επιμένεις να το παρακολουθείς. και δεν είναι καν "ένοχη απόλαυση" όπως το love bites π.χ (μα που τα έχουν βρει ΤΟΣΟ δεύτερα άτομα?άντρες και γυναίκες)

@α,μπα?
φαντάζομαι τον Ramsay και τα 80 fuck ανα πρόταση τον έχεις δει. ο εγχώριος ...... nuhhhhh

@drama queen
αυτά τα κουτσομπολιά λέγονται με καφέ (ελληνικό ή νες, για να υπάρχει και ο slurp ήχος) και φρέσκο "κεκ"!
επιβεβαιώνεται η άποψη μου οτι είναι ένας ποζεράς καραγκιόζης.
as far as the bed manners, ιου ιου ιου (που λέει και η Carrie)

ps.είδες πόσο κύριος είμαι και δεν αναφέρθηκα στα "κολασμένα καλοκαίρια φοιτητικής ζωής".

Ανώνυμος είπε...

@drama queen
Στο κρεβατι γλυκεια μου ανιψια.. απλα ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ τιποτα...
...και αν ποτε κάνει σίγουρα το κάνει στην παθητική!
Εχεις δει καμια καλογαμημενη που να υστεριαζει?
Αυτη ειναι και ΚΑΚΙΑ και ΑΓΑΜΗΤΗ!

DRAMA QUEEN είπε...

@Fun4fun

Είσαι πολύ κιούγιος όντως.
Πίνω ελληνικό (που έχωσα στο αεροδρόμιο μέσα στην βαλίτσα), το κεκ το τρατάρεις εσύ!

@Αunt Donna
Χαχαχαχα! Δίκιο έχεις. Είσαι σοφή, θεία μου...
Οπότε πιστεύεις ότι ακόμα και στην παθητική βγάζει ήχους; Ή το πάει για κωφάλαλους;

marta είπε...

Δεν ξέρω ποιος είναι, κι ούτε με ενδιαφέρει.αλλά ξέρω ότι τον σιχάινομαι!